Botten till toppen..Toppen till botten! :(

Hej sitter och kollar på tv och andra bloggar lyssnar också på musik! :)

idag var jag med Johanna och vi gick till gallerian och sedan till Mcdonalds..sen efter det gick vi till sporthallen.. :)
Efter ett tag så vart vi så sugna på att bada så vi badade i familjebadet! :D
Det var kul..men det var värsta killen där som var lite konstig, det kändes som han skulle dränka mig i bubbelpoolen! :P

Efter det så bytte vi om och sen så tog vi sällskap en bit sen gick jag hem och Johanna gick hem..sen när jag kom hem så åt jag,kolla på tv och tränade lite på engelskaläxan som är tills på onsdag! ;)

Orkar inte blogga just nu men jag bloggar imorgon innan jag går till skolan det lovar jag! :D

Kiss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0