Cyklar till skolan :)

Godmorgon på er! :D

Var så himla trött när jag vaknade kl.06.35!
Men jag gick upp direkt och sminkade mig och plattade håret.

Cyklar väl till skolan idag, ska ta sällskap med Lollo och Elice till skolan :D

Idag är det elevensval..Och Jag,Alva och Louise i 6B..ska sjunga i aulan för dom som har samma sak som oss på elevensval :S
Ebba är inte med idag för hon skulle åka bort.. :(

Men det kommer gå bra det vet jag!

Efter skolan blir det att vara med Johanna, jag måste till Telia och köpa ett skal till min telefon! :D :thumbup:
Sen vet jag inte vad vi ska göra någotning ska vi väl hitta på!

Ska gå men jag bloggar sen kanske när jag är med Johanna och ska bloggar jag nog när jag kommer hem till pappa :)

XOXO :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0