Dålig! :|

Hellu! ;)

Asså jag vet jag är dålig på att blogga..har liksom inte haft tid.
Igår var jag med Lollo till kl.20.00 och idag var jag med Julia sen var vi med Johanna och Gabrielle! :D

Hade en toppen bra dag ska ni veta..imorgon är dagen så himla bra..det är ju fredag det innebär att vi har elevensval kl.08.30-11.00 och sen klockan 11.30 har vi X-tra slöjd så kl.11.30-14.00 :)

Sedan slutar vi shiiiit vilken chill dag! ;)

Sen efter skolan ska jag hem och vänta på att papa kommer hem..sen lite senare kommer mamma och hämtar mig! :D
Sen blir det att tillbringa nästa vecka hemma hos henne!..
På lärdag blir det kalas för gammelmormor och sen på söndag blir det kalas för morfar :)

Bloggar sen imorgon så
Puuuussssssssssssss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0