Facebook, Tv :)

Hej asså gud..känner mig inte speciellt trött och om jag ska lägga mig kommer jag bara ligga och blunda och jag kommer absolut inte somna! :)
Får väl kolla på tv eller hitta på någonting för att man ska kunna blunda och sedan somna! <3

Har ju kollat på "Partaj" det slutade ju kl.22.00 så då plattade jag håret så jag inte behöver stå i 200 år imorgon och platta det :P
Sen har jag bara sagt godnatt till mamma sen satt jag mig vid datorn!
Ska kolla Facebook,bilddagboken,frida,och massa bloggar sen blir det tv och sedan blir det sängen! :D

Imorgon blir det ju skola..inte alls kul..sen efter skolan vet jag inte vad som händer, hittills så ska jag inte vara med någon men det kanske är någon imorgon som undrar ifall vi kan vara ! :P

Nu ska jag gå men jag bloggar innan jag går till skolan imorgon jag lovar! :)

PUSS :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0