Godmorgon på er! :D

Godmorgon på er! :P

Vaknade för ungefär 1timme sedan..sen har jag sminkat mig,platta håret och ätit frukost :)

Förlåt hade tyvärr inte tid igår att blogga men det ska bli bättre idag..;)

Ska cykla till skolan idag för jag orkar bara inte gå, det är ju dimma ute så man får väl cykla lite försiktigt.
Efter skolan blir det att vara med Julia..vet inte vad vi ska hitta på men någonting blir det iallafall..kanske går ut och går eller så går vi upp på stan.. :D

Ska gå men jag lovar att jag ska försöka blogga när jag är med Julia..sen har jag en sak jag ska lova er..att lägga ut en bild nästan varje dag!
Måste gå men jag bloggar nör jag är med Julia eller när jag kommer hem!
Kiss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0