Lite grejs om mig! :)

1. Jag är kort! :|
2. Jag är yngst av mina syskon..ibland är det inte kul! ;)
3. Jag äter INTE KORV!!!
4. Jag hatar verkligen att bråka..
5. Har aldrig ätit sushi..vill smaka men alla säger att det är äckligt :D
6. Är inte tillsammans med killar som gör slut hela tiden..eller ljuger för en! :|
7. Jag är ganska barnslig ibland..det vet nog några av mina vänner! ;)
8. Tycker inte om såna som skvallrar eller ljuger för en eller för andra....
9. Är typ allergisk mot gräs och pollen.
10. Jag går i Kyrkskolan..
11.Jag är kär! <3
12. Jag går inte på någon aktivitet alls :S
13. Brukar gå ut och gå om jag har riktigt TRÖÖÖK! <3
14. Jag har aldrig varit "otrogen", men jag har varit kär i andra killar när jag varit tillsammans med någon.
15. Jag kan inte sova utan gosedjur :D
16. Jag har svårt att sova borta.. :(
17. Jag tänker nog aldrig sluta blogga så som det ser ut nu! :P
18. Bloggar jag följer, www.alollo.blogg.se
,www.camme.blogg.se
se,www.mylifeaskajsaa.blogg.se
www.biancasvenssons.blogg.se
www.hannaslash.blogg.se
kissies..m.m
! :)

Nu fick ni reda på lite saker om mig och sååå..bloggar aknske sen men säger GODNATT nu ifall jag inte bloggar sen..annars ses vi imorgon så PUSS :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0