Vill ha, Vill ha. Vill ha! :D

Hej!

Har tråkigt så jag sitter vid datorn och kollar bloggar,facebook,bilddagboken och så kollar jag klänningar! :D
Vill ha en klänning till skolavslutningen snart!
Man kan ju inte vänta hur länge som helst, så jag vill beställa från internet och HELST inte behöva köpa på en vanlig affär för då blir det så lätt att det är en annan också har en sån ;)
Men vi får väl se!

Idag känner jag mig jätte bra typ helt frisk får väl se om man ska vara med någon imorgon om jag mår bra och om mamma går med på att jag får gå ut! :D

Sanne var här för ett tag sedan men hon åkte för kanske 20-30 minuter sedan :)
Mamma färgade håret på henne det vart jätte bra!!
Sen efter det så åt vi pannkakor med glass och sen blev det bara att sitta och prata..men sen kom hennes pappa och hämtade henne så då blev det bara jag och mamma själva!
Mamma ligger och vilar så jag får låna hennes dator :)

Nej nu ska jag gå men jag bloggar sen senare jag lovar ses Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0