Falun..

Hej Guys!♥
Today: Vaknade och gick upp gjorde mig iordning. Åt frukost sen vid kl.12.30 kommer mamma och hämtar mig och Sanne♥
Vi åker till Falun för mamma skulle till tandläkaren..och efter så blev det att åka till någon affär, vi åkte vill City Gross och fikade och sedan blev det handla!♥
Hem vägen gick fort bara för ajg sov typ hela vägen hem har varit superduper tröttis idag!! :(♥
Tomorrow: Blir att vara med Bästa LolloSundberg!♥♥♥♥
Och vet inte vad vi ska hitta på imorgon blir väl att ta massa bilder och sånt!♥
 
Bloggar imorgon godnatt!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Du är ju duktig på att fotografera :)

Svar: Tack!, jag har ju en systemkamera så det är ju därför..men dom flesta korten har jag tagit med min Iphone4 :)
Tack för kommentaren :)
Ina Holgersson

2012-07-06 @ 12:24:44
URL: http://nattstad.se/nellzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0