Johanna :)

Hejsan detta blir ett snbbt inlägg sitter hemma hos Johanna och väntar på att hon ska bli färdig..hon duschar :)

Today: Vaknade av att pappa ringde och väckte mig för jag skulle vara med Felicia annars hade jag försovit mig ;)
Vi va sen åt vi glass med mammas kompis..fast det var ju inte bestämt :D
 
Vid halv sex kom Johanna hon skulle vara med oss.
en skulle ju Felicia hem till Smedjebacken så då åkte jag och Johanna och gjorde lite saker..
 
Bloggar sen senare..hehee..detta blev inte alls så kort och snabbt inlägg ;)
 
Bloggar när vi kommer hem till mig och inte har någonting att göra Ciaoooo :*

Kommentarer
Postat av: Celina Brånedal - Make up and Hair

Fin blogg!

Kolla gärna in på min också, skriver om bland annat make up och håruppsättningar, men även om mitt vardagliga liv! :)

http://celinasofialovisa.blogg.se

Svar: Tack :)
Okej kollar nog in där sen :)
Ina Holgersson

2012-07-13 @ 22:48:36
URL: http://celinasofialovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0