Städat som tusan! :)

Hellooooo! :)
Today:Idag så vaknade man och då gick man upp åt frukost och sedan har jag spelat Monopol med Sanne :D
Efter det blev det att städa hela mitt rum så det tog typ 2h30min och det var riktigt skönt efter att veta att jag inte behöver städa på ett tag :)
Sedan åkte jag och Sanne till Willys och handlade godis!!
Tomorrow: Imorgon kommer jag vakna hemma hos pappa för jag ska sova där inatt! :)♥
Sen måste jag göra i ordning mig sen vid typ kl.12.30 måste han gå till jobbet och jag ska möta Camilla :D♥
Hon ska sova här imorgon så det kommer bli en toppen dag ♥♥
Var jätte länge sedan vi va och sov över!
 
Kommer lite bilder nu har inget att göra så här they come! :D♥♥♥
 
 
Bara några bilder ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0