Stockholm!

Hej, som rubriken säger så blir det ju Stockholm imorgon :)♥
Åker med Sanne och pappa..åker buss och det är inte det bästa men kommer iallafall att bli kul! :D
Today: Idag vaknade man av att..jag vet inte, men gick upp och kokade ägg och sedan nudlar.
Åt ju frukost med Camilla såklart!!
Sen vid 14.10 ungefär åkte hon hem så då städade jag upp på mitt rum efter att hon har sovit här i 2 dagar :)
Jag,mamma och Sanne åkte ner till stan och gjorde lite saker och när vi kom hem åt vi mat..nu sitter jag här och har det lite tråkigt...
 
Bloggar kanske sen senare men det tror jag väl för jag MÅSTE göra tidinställda tills imorgon för då kan jag inte blogga på hela dagen :(
 
Puss ♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0