Familjen Annorlunda! :D

Hellojsan :)

Sitter med mamma i soffan och bara myser! ;)
Va med Johanna typ till kl.18.15 någonting sådant!

När jag kom hem så åt jag mat sen gjorde jag min engelska-läxa fast den ska vara inne på onsdag :)
Men jag skrev det som man skulle göra och nu är det bara att skriva glosorna men jag kan dom ju tror jag.. :S
Matte-läxa tills imorgon men den har jag redan gjort så jag behöver inte göra den idag :P

Kl.20.00 är det bland mitt bästa tv-program " Familjen Annorlunda"  :D
Ska kolla med mamma och Sanne!

Nee jag bloggar sen senare ska faktiskt ta mig lite tid om en liten stund och lägga ut lite bilder :)

Ses Puuuss :bigeyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0