Sooo Happy! :D<3

Hejsan :)

Då har man duschat och nu sitter man och bloggar ;)
Dagen har varit toppen..!<3

Vaknade av att Emma gick på toa och att mamma kom in ocg fråga om jag var vaken..
Sen gick vi upp och åt frukost och satt oss vid mammas dator..sen kl.14.30 kom pappa och hämtade oss och vi skjusade hem Emma och jag och pappa åkte hem till farmor o farfar :D

Vi gick ut och plockade påskris och sen satt jag i fjädrar i dom :P
Sen hjälptes vi åt och göra lite mat sedan åt vi! :)
Efter ett tag åkte vi hem till min farbror och hans familj för vi skulle lämna deras bil och hämta våran :)

När vi var på väg hem så ringde mamma och sa att hon var vid mormor o morfar så pappa släppte av mig där och sen åkte vi och handla,köpte mobilt internet och efter det åkte vi hem :)
Nu är det bara att slappa tills man ska sova! :)

Fredagen var helt toppen har inte lagt ut bilder man det kanske kommer vi får se! :)

nu ska jag kolla på tv ses

PUSS :bigeyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0