Bättre idag än igår! :D

Heeeeeeeeeeej!!

Nu sitter jag och lyssnar på musik medans pappa ligger och sover i soffan :D
Efter han har vaknat och han har tvättat klart så ska vi spela lite fotboll för vi har inget annat att göra!
Känns som jag är frisk men jag är fortfarande otroligt snorig..

Igår så kollade vi ju på BigBrother efter det så kollade vi på något annat program sen satt vi bara och prata i soffan om lite allt möjligt! :D
Sen vi 01.10 gick vi och la oss..Älskar att sva!!!!! :D

Idag vi bara spela kort och jag har settat vi datorn
Imorgon kanske man är med någon eller så jag är jag bara med pappa :)

Bloggar sen senare och då kommer det lite bilder.. !!

XOXO :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0