Cirkus! :D

Hejsan idag var man ju i skolan, hade gympa och det var riktigt roligt faktiskt! :)

Efter skolan tog jag och Dania sällskap en bit sen gick hon ett annat håll och jag cyklade hem till mamma.
Om ungefär en timme ska jag,pappa,farmor,mia,wilmer,alexander,emilia och Jessica på cirkus! :D
Ska faktiskt bli kul..Alla dom jag skrev är släkt eller inte Mia och är min farbrors tjej :)

Men efter cirkusen så åker väl jag hem till mamma igen.
Sen blir det väl och kolla igenom världenläxan som det är prov på imorgon sen blir det att gå och sova! :)

Bloggar sen efter cirkusen och lägger KANSKE ut bilder bror på om jag orkar och om det funkar!

Ses sen senare,

XOXO :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0