Håååål! :D

Hejsan sitter och kollar lite på andra bloggar sen kom jag på att jag själv också måste blogga! :)
Efter skolan väntade jag på Behiye och Dania så jag satt och rättade min mattebok sen när dom kom gick vi till evas jag jag köpte en glass :D
Sen gick vi och kolla på karusellerna som är på stan för i helgen är det ju LUDVIKA MARKNADEN!!!! :D :thumbup:

Sen hade jag bråttom till Facit för jag skulle träffa mamma där kl.14.55 så det blev precis och vid 15.00 så tog jag hål i öronen!! :D <3
Gjorde skit ont!

Sen fikade vi men Irena sen cyklade jag hem och när mamma kom hem åkte vi till mormor å morfar.
Jag kollade på BigBrother när mamma klippte gräset och mormor å morfar åt mat.

Har varit hemma i typ 2 timmar bloggar imorgon.
Hinner inte innan skolan så det blir efter!!

Ses Puss :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0